Lynkursus

Datoer for lynkursus

Hvordan fungerer det?

Lynkursus afholdes i skolernes ferier, dvs. i sommerferien, efterårsferien og vinterferien.

Lynkursus er oplagt til dig, der ikke ønsker at få fravær i skoletiden. Lynkurset er intensivt og du skal have mulighed for at køre og have teori hver dag. Ved holdstart laver vi en plan for hver enkelte elev.

På vores lynkursus bliver du klar til teoriprøven på enten 2 eller 3 uger. Teoriprøven kan bestilles, når lægeerklæring samt førstehjælp er godkendt af Borgerservice. Når teoriprøven er bestået, kan køreprøven bestilles. Der må forventes ca. 14 dages ventetid på køreprøven.

Det praktiske

Ved tilmelding skal der indbetales 500,- i depositum – du modtager en faktura sammen med en bekræftelse af din tilmelding.

Der er et tillægsgebyr på 1.000kr på alle vores lynkursus – dette tillæg kommer på din første faktura, som du får tilsendt ved holdstart.

Inden du starter på holdet, skal du have en lægeerklæring med, samt have været på førstehjælpskursus.

Holdstart til førstehjælp:

Ringkøbing Køreskole

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 21 72 72 08 eller via formularen herunder.