Udtalelser fra forældre

Det er en stor tillidssag at tage sit kørekort hos en køreskole – og det er det både for eleverne og for forældre

Min søn har taget kørekort hos Sara og Jacob i foråret 2023. Han var rigtig glad for forløbet helt fra tilmelding til kortet var i hus. Altid tryg og glad inden og efter køretimer samt teoriundervisning og kun positive udtalelser undervejs.

Det er samme oplevelse jeg har som forælder. Det er tydeligt, at der er styr på detaljerne hos Ringkøbing Køreskole, at der er et godt arbejds-/læringsmiljø. Køreevnerne og indstillingen var også i orden efter forløbet, og vi har haft meget ud af at køre sammen fra 17 til 18 år. Mine bedste anbefalinger af Ringkøbing Køreskole.

Vi vender helt sikkert tilbage, når det bliver søskendes tur.

Vi har 3 børn, hvor af de 2 ældste har taget kørekort ved Ringkøbing køreskole, og vores 3. Barn er ikke i tvivl om, han også skal lære at køre ved dem. Som forældre, har vi både før og under forløbet fået god information omkring processen.

Vi har kunnet mærke på vores unge mennesker, at de har været i et trygt miljø undervejs, hvor der har været plads til fejltagelser men også rum til en del hyggelige samtaler😉. Vores ældste er 20, og han tog kørekortet som 17 årig. Han har fra 1. Dag med nyerhvervet kørekort kørt rigtig godt. Vores mellemste har også taget sit kørekort som 17 årig, og jeg må indrømme, at jeg er glad for, vi ikke kan slippe hende helt alene ud i trafikken endnu, men takket være kørelærernes pædagogiske kompetencer, har hun troen, lysten og modet til at fortsætte sin kørsel. Og som den ældste sagde dengang…Sara hun er bare pisse sød! Så får man vist ikke en bedre evaluering fra 17 årig!

Kan virkelig anbefale Ringkøbing køreskole…

Vi har været rigtig glade for jer som kørelærere både til vores søn og datter. I formår at give dem tro på deres kompetencer ift kørsel, både praktisk og teoretisk, samtidig med at de får respekt for trafikken. I forstår at møde de unge. Vores datter var meget nervøs for at skulle køre og det var afgørende at I forstod at møde hende ift det og få hende til at tro på at hun kunne. Det var et meget flot arbejde. Hun kom altid styrket hjem, efter en køretime.Det er vigtigt at fortælle at hun i dag er tryg ved at køre selv og ofte referere til noget Sara og Jacob har sagt eller hun har lært. Det er rigtig dejligt og en vigtig base for mange år fremover, hvor vores børn skal begå sig på landevejene.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 21 72 72 08 eller via formularen herunder.